מתיחת פנים ללא ניתוח

מתיחת פנים ללא ניתוח

מתיחת פנים ללא ניתוח

על אף שחלקכם מכיר את המושג "מתיחת פנים" מדימויים, מטאפורות ותחומים אחרים, הרי שכדאי שתדעו שמושג זה לקוח מתחום האסתטיקה והרפואה. מתיחת פנים היא למעשה פעולה שאנו רוצים לבצע על מנת להקנות לעור הפנים שלנו מראה מתוח וצעיר יותר. אף אחד לא אוהב להיראות זקן או מלא בקמטים ועל כן אנשים רבים רוצים לבצע מתיחה לעור הפנים.

הזקנה… אוי הזקנה…

בני אדם לא נשארים צעירים כל החיים לצערנו (וגם לא לצערנו) ועייפות החומר תגיע לכל אחד ואחת מאתנו בשלב כלשהו בחיים. ביחד עם עייפות החומר גם הגוף עוברת תהליכים מסוימים ועם הגיל המבוגר העור בפנים מתקמט, מדלדל ומציג מראה זקן יותר. בעבר, כדי לבצע ניתוח מתיחת פנים הייתם צריכים הרבה כסף (עשרות אלפי שקלים בממוצע לניתוח) ולאפשר לרופאים לבצע חיתוכי סכין בפניכם ולבצע את המתיחות של השכבה החיצונית של העור באופן ידני. כיום הרפואה מתקדמת בעזרת הטכנולוגיה וממצעי המחקרים וניתן לבצע מתיחת פנים ללא ניתוח.

הפיזיולוגיה של עור הפנים שלנו:

חשוב להבין תחילת כיצד עובדת הפיזיולוגיה של העור שלנו כדי להבין את טכניקת מתיחת הפנים ללא ניתוח. העור שלנו מורכב מהרבה שכבות, החל משכבת האפידרמיס ועד לשכבות עור נוספות, שכבות של שומן, שריר ועוד. עם השנים והגיל הבוגר, השכבות הללו מאבדות מהנפח שלהן ועל כן נגרמת התופעה שאנו קוראים לה קמטים.

כיצד עובדת מתיחת פנים ללא ניתוח?

טכניקת מתיחת הפנים ללא ניתוח דוגלת למעשה בהחזרת השכבות למצבן הקודם והצעיר יותר. כיצד עושים זאת? באמצעות החדרת חומרים מתאימים בדרגות סמיכות שונות בהתאם לסוג השכבה. ככל שהשכבה עמוקה יותר אליה אנו מחדירים את החומרים כך החומרים יהיו סמיכים יותר, כאשר בשכבה החיצונית החומרים יהיו דלילים יותר. חומרים שנהוג לעשות בהם שימוש יכולים להיות: חומצה היאלורונית, קולגן, שומן ועוד.

אז כפי שהבנתם מתיחת פנים ללא ניתוח היא בעצם דרך לפסל את הפנים מחדש, על ידי החייאת השכבות הנפולות ועל הרופא המבצע את הפעולה להכיר היטב את אופן הביצוע המקצועי, החומרים והשכבות השונות בפנינו על מנת לבצע זאת בצורה נכונה, אסתטית וטבעית. ד"ר וולף ישמח להראות לכם תוצאות של מטופלים קודמים ולהיפגש אתכם בנושא.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך למצוא בית אבות סיעודי נעים וטוב
בשלב מסוים בחיים מתחילים אנשים אשר הגיעו לגיל הזהב להיות זקוקים לעזרה בביצוע הפעולות היום יומיות ואף...
קרא עוד »
פבר 08, 2019
טיפול בחולי סרטן – דרכי התמודדות 
סרטן הוא אבחנה שיכולה לזעזע אנשים ובני משפחותיהם עד היסוד. אנו מבינים את החשיבות של לא רק מאבק במחלה...
קרא עוד »
ספט 06, 2023
החליפו כוס קפה אחת בכוס תה ביום
תה הוא משקה פופולרי מאוד בכל רחבי העולם. ישנם סוגים רבים של תה כמו תה ירוק ותה שחור. לכולם טעם וארומה...
קרא עוד »
אוק 12, 2022