דלקת מרפקים – איך נדע שהמצב חמור באמת?

הגורם העיקרי לדלקת מרפקים הוא חוסר בפעילות גופנית. אבל רוב האנשים לא יכולים להתאמן בגלל הכאב שלהם, מה שמוביל לכך שהם לא יכולים לעשות את הדברים שהם רוצים לעשות. אם אתה סובל מדלקת פרקים, ייתכן שלא תוכל לעשות את הדברים שחשובים לך. זה יכול להוביל לתסכול וכעס, אשר לאחר מכן מוביל ליותר כאב. אם זה קורה בבית ובמקום העבודה שלך, אתה צריך סוג מסוים של טיפול כדי לעזור לכל זה להתיישב.

במה זה מתבטא?

חלק זה עוסק בדלקת פרקים, מצב כאב כרוני שעלול להשפיע על המפרקים של אדם. כאשר לאדם יש דלקת פרקים, זה מגביל את תנועת המפרקים וגורם לכאב. זה נקרא כאב כרוני. אנשים יכולים לסבול מדלקת פרקים גם במקומות אחרים, כמו העיניים, הלחיים, הידיים והידיים. אזורים אלה עשויים להיות מושפעים מדלקת פרקים במפרקים שאינם מעורבים בתנועת מפרקים. 

קראו על נכות כללית אובדן כושר עבודה >>>

מי נמצא בסיכון גבוה לדלקת מפרקים?

הגורם העיקרי לכאב ולסבל הוא דלקת פרקים. מחלה זו פוגעת במפרקים בגוף, האחראים על הנעה ושליטה בתנועת הגוף. זה יכול להשפיע גם על חלקים אחרים בגוף כמו הברכיים, הקרסוליים, הירכיים, פרקי הידיים והאצבעות. אפשר גם לקבל דלקת פרקים בחלקים אחרים של הגוף כולל הצוואר, הכתפיים ועמוד השדרה. תסמינים של דלקת פרקים יכולים לכלול כאבי פרקים, חולשת שרירים ונוקשות בידיים ובזרועות. דלקת פרקים יכולה להתרחש בכל עת בחיים, אך היא שכיחה ביותר בקרב אנשים מבוגרים. עדיין אפשר ללקות בדלקת פרקים גם אם אין לך תסמינים כלשהם. אנשים עם סוכרת מסוג 2 נמצאים בסיכון גבוה בהרבה לפתח דלקת פרקים מאשר אלה ללא סוכרת. ייתכן שהרופא שלך לא יוכל לאבחן דלקת פרקים. רוב דלקות המפרקים מאובחנים על ידי אנשים שחווים כאב או אובדן תפקוד במפרק אחד או יותר. תסמינים נפוצים כוללים כאבי מפרקים ונוקשות, אך קשה לזהות את הסיבה המדויקת. הטיפול בדלקת פרקים מתחיל בתרגילי חיזוק, כולל כמה כגון מתיחות והרמת משקולות. זה עוזר לחזק רקמות המעורבות בשמירה על תנועת מפרקים תקינה (כמו ירכיים, ברכיים, כתפיים ומרפקים). 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פתיחת הסודות של טיפול יעיל בקרדית האבק
כמומחה בתחום, אני כאן כדי לחשוף את ההיבטים החיוניים של הטיפול בקרדית האבק שכולם צריכים להיות מודעים...
קרא עוד »
אוק 22, 2023
גרביים אנטי בקטריאלי – איך זה עובד?
אז מה הם גרביים אנטי בקטריאליות ולמה אתה צריך אותם? נראה שלהיות מוטרד בכפות רגליים מסריחות זה דבר...
קרא עוד »
פבר 27, 2020
מיטה מתכווננת – לחווית פינוק ברמה אחרת
מיטה מתכווננת היא קונספט חדש בתעשיית הבריאות. זוהי מיטה המאפשרת למשתמשים להתאים אישית את חווית השינה...
קרא עוד »
נוב 22, 2022