שלבים חשובים להכיר בתהליך חינוך גורי קינג צ'ארלס

כל סוג של גור המגיע אל בית חדש הוא כזה שצריך ללמוד את החוקים של בני הבית.
יש כאלה ששמים את הדגש לגבי אי עלייה אל הספה ואל מיטות בני הבית, יש כאלה שמחמירים עם אכילה מכלי האוכל של בני הבית ויש כאלה שלא מאשרים לקפוץ אל החזה של בני הבית או אלה של האורחים גם אם זו פעולה שבאה כאקט הפגנת אהבה חיובי. כל גור שגדל בבית הוא כזה שאותו ניתן לאלף לצרכי בני הבית, ודבר זה נכון לגבי כל סוג של גור שאותו מביאים אל הבית, עם הדגש וההבדלים לגבי הזנים השונים ואופיים של הכלבים.

 

דואגים להכיר את חוקי הבית

זה נכון כי הדבר הכי בסיסי שאותו צריכים ללמוד הגורים הוא העניין של עשיית הצרכים שלא בבית, אלא התאפקות עד אשר יוצאים החוצה בשעות קבועות לעשייה של הצרכים. אולם, מלבד הדבר הראשוני הזה, צריכים ללמד את הגורים הרבה מאוד דברים, וכאן יש לשים את הדגש לגבי אופן האילוף לפי סוג גזע הכלב, כי כל אחד מאלה מצריך סוג שונה של דגש. 

גורים של קינג צ'ארלס הם כאלה שמלאים בפרץ של אנרגיה ומלאי חיבה לאנשים. הם גזע שקל לאילוף, ולכן אילוף עדין הוא זה שיביא אל ביצועים טובים בהתאמה לכל מה שבני הבית צריכים. זה חשוב לגרום לאלה להבין כי הם לא כלב האלפא בבית, ולא יכולים  להישאר לבדם יותר מדי זמן. זה לא כלב למלונה מחוץ לבית, ויש להפנים את הצרכים של הכלב לפני שמנסים להרגיל אותו אל חוקי בית שלא תואמים לגזע הזה בכלל.

 

מאכילים את הגורים בצורה מאוזנת

דבר מאוד חשוב להבנה בנוגע לכלבי קבליר קינג צ'ארלס הוא הנטייה של אלה להשמנה,
ולכן יש לשים את הדגש לגבי האכלה בכמות מאוזנת ולא להניח לכלב גישה חופשית אל קערת אוכל מלאה בכל יום מחדש. מעבר לכך, יש להתאים את סוג האוכל עבור גורים מן הזן הזה, ולהמשיך עם רכישה של אוכל מתאים גם לאחר שהגור הפך לכלב בוגר וכן הלאה.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דורבן בכף הרגל – מה הפתרון לזה?
אחת הבעיות הנפוצות בקרב ספורטאים ובפרט בקרב רצים לריצות קצרות וארוכות, הן בעיות בכף הרגל שמונעות מהם...
קרא עוד »
נוב 24, 2020
10 טיפים לבחירת נעלי ספורט – איך לבחור את נעלי הספורט הכי טובות?
בקרוב אתם הולכים לקנות נעלי ספורט חדשות, אך מטרידה אתכם המחשבה שאולי תוציאו את הכסף שלכם על נעליים...
קרא עוד »
אוק 27, 2018
איזה סוגי מעלונים קיימים
היום ניתן למצוא בארץ לא מעט אנשים שנאלצים להתמודד עם מחלות קשות, כאבי פרקים, קשיי הליכה או נכות. לא פעם...
קרא עוד »
מאי 06, 2020