פנסיית נכות – מה היא כוללת בתוכה?

איך נוצרים פצעי לחץ

מי שחושב שהוא מחוסן מפני אסונות פשוט לא מבין כיצד החיים פועלים. עליכם להבין כי כל יום אתם יכולים להיפצע, להיפגע ועל כן כל יום אתם יכולים להפוך לנכים. מי שלא מתכונן למצב הזה או לא חושב עליו פשוט מסכן את עצמו את בני משפחתו ואת הקרובים לו. אתם צריכים להבין כי פעמים רבות כאשר אנחנו נפצעים אנחנו מאבדים את כושר העבודה שלנו ויכולת הפרנסה שלנו נשחקת מאוד. על כן אנחנו צריכים לעשות הכול בכדי להבטיח כי נקבל את הפיצוי המלא מחברת הביטוח שלנו אם חלילה תביעה לנכות עבודה http://fclaw.co.il/determination-of-degree-of-disability תהיה על הפרק.. לא רבים מודעים לכך אך פעמים רבות קרן הפנסיה שלכם מבטחת אתכם גם בעת נכות. כך הנושא של פנסיית נכות הוא סופר חשוב וכדאי מאוד להכיר אותו לכל אדם אשר נפצע ולכל אדם בכלל וזאת עקב הסיכוי הגדול שפציעה כזאת תתרחש.

על מה אני צריך להסתכל כאשר אני מבטח את עצמי בפנסיית נכות?

עליכם להבין כי פנסיית נכות היא לא מקשה אחת ואתם צריכים לבדוק את התנאים שלה לעומק כאשר אתם חותמים עליה. בין היתר אתם צריכים לבדוק תוך כמה זמן מאירוע הנכות משולמת לכם פנסיית נכות. זהו דבר חשוב ביותר אשר אסור להתפשר עליו לרגע. לצד זאת ולא פחות חשוב מכך אתם צריכים לבדוק האם יש סעיף בפנסיה אשר אומר שבמקרה שאתם זכאים לקבל פיצוי מביטוח לאומי אתם לא זכאים לקבל את הפנסיה. זהו גם כן סעיף מאוד חשוב שאנו חייבים לבחון אותו ולשנות אותו במקרה שהוא נכלל בתוך קרן הפנסיה שלנו וזאת מכיוון שהדבר האחרון שנרצה שיקרה הוא שנשלם לקרן הפנסיה ולא נקבל את המגיע לנו בסופו של יום.

כיצד אבטיח כי הפנסיה שלי לא מפלה אותי?

בטח כבר הבנתם כי קרן הפנסיה היא לא משחק ילדים וכי יש בה הרבה התחכמויות ותנאים. בכדי להתגבר על הקשיים הללו אנחנו מציעים לכם לפנות אל עורך דין אשר יעבור על קרן הפנסיה שלכם ויוודא כי התנאים בה הוגנים וכי לא מפלים אתכם לרעה.

קראו גם:

חוק הנגשת מקומות לנכים

תאונת דרכים – אל תעברו את זה לבד

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סקר עצים – למה אנחנו צריכים לעשות את זה
אחד הכלים הטובים ביותר שיכולים לשרת רשויות וגורמים מקצועיים לדעת עם מה מתמודדים, כשניגשים לפרויקט...
קרא עוד »
ינו 24, 2022
נעלי כלה נוחות – תוספת גובה בשילוב נוחות
כלות שרוצות להגיע ליום החתונה שלהן עם תוספת גובה, אך מבלי שהן יצטרכו להתפשר על הנוחות שלהן אף לא מעט,...
קרא עוד »
דצמ 13, 2021
תובנות חיוניות: הבנת אורתודונטיה
תארו לעצמכם עולם שבו כל חיוך הוא ייחודי כמו האדם שמאחוריו. זו המציאות ביישור שיניים, תחום שחורג מעבר...
קרא עוד »
אפר 04, 2024