שמן קנאביס – פתרון רפואי טבעי

אחרי שנים רבות בהן קנאביס נחשב לחומר לא חוקי, ואף היו טענות רבות שמדובר בחומר מזיק לבריאות, הרי שבשנים האחרונות חל שינוי בגישה. כיום, הרבה מאוד רופאים ואנשי מקצוע אחרים מסכימים שמדובר בחומר אשר במינונים מסוימים יכול לעזור מאוד לאנשים אשר מתמודדים עם בעיות שונות.

על כן, אנחנו יכולים למצוא מקומות שמספקים קנאביס רפואי כחוק, וכן שמן קאנביס לצורך פתרונות רפואיים שונים, בפרט לצורך התמודדות עם כאבים במקרים של מחלות קשות. שימוש בחומר זה נחשב מאוד נפוץ, למשל, בקרב חולי סרטן.

בשביל להבין מדוע שמן קנאביס וכן הקנאביס עצמו הפך להיות פופולארי לצרכים רפואיים, צריך להבין במה השתמשו עד שהוסכם שחומר זה מותר לשימוש במקרים רפואיים בעיקרון, לצורך התמודדות עם כאבים או מצבים אחרים, היה נהוג להשתמש במשככי כאבים וחומרים כימיים אחרים. הבעיה היתה, שאותם חומרים לא עזרו תמיד וגם יצרו בעיות אחרות, כולל התמכרויות. לעומת זאת, שמן קאנביס מקל הרבה יותר ומזיק פחות.

 

מדוע קנאביס נחשב לחומר טוב מבחינה רפואית

הסיבה היא פשוטה, יש בו מרכיבים שונים שיכולים להקל על תחושת הכאב, עבור אנשים שמתמודדים עם כאבים מסוגים שונים מבחינה כרונית. מדובר על כאבים שאין להם פתרון ומחייבים טיפול יומיומי. להבדיל מאותם משככי כאבים, כאן מדובר על חומר טבעי לגמרי, שאיננו מכיל מרכיבים כימיים.

חשוב להבהיר, לא כל אחד מקבל אישור להשתמש בשמן קאנביס או בחומרים דומים. רק מי שעובר בדיקות ואבחונים ומערכת הבריאות מקבלת אותו כמי שיש לו בעיות אשר מחייבות שימוש בשמן קנאביס. מי שמקבל אישור, יכול לרכוש את החומר באופן חוקי במקומות שמורשים לכך, על פי מינונים קבועים, בהתאם לצרכים שלו.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך תדעי אם את צריכה טיפול אסתטי?
מי מאיתנו לא מביטה לפעמים במראה ולא לגמרי מרוצה ממה שהיא רואה? הרי כולנו מרגישות את הרגעים הללו ותמיד...
קרא עוד »
נוב 27, 2018
הדברת עכברים – מה שחשוב לדעת
אחת ההדברות הכי משמעותיות ושכיחות שיש, היא ללא ספק הדברת עכברים. מדובר על הדברה משמעותית מכמה...
קרא עוד »
אוק 27, 2021
במה אדע כי אירשנה? ירושת הארץ בחכמת הקבלה
שאלת אברהם אבינו על ירושת הארץ כאשר הקב''ה הבטיח לאברהם אבינו, שזרעו ירש את הארץ אברהם שאל: "במה אדע...
קרא עוד »
ספט 29, 2022