הילד לא מפסיק להרטיב, איך אפשרי לעצור את זה?- ד"ר קובי שגיא ד"ר טל שגיא

ד"ר קובי שגיא ד"ר טל שגיא

ד"ר קובי שגיא ד"ר טל שגיא

הרטבת לילה היא תופעה אשר קיימת אצל לא מעט ילדים. ילדים הסובלים מתופעת הרטבת לילה לרוב אינם מתרגשים או מוטרדים מכך בגילאים צעירים, אך בגילאים בוגרים יותר הם מתחילים לחוש לא בנוח עם הרטבת הלילה. גם הורים אשר הילד שלהם מרטיב מדי לילה בלילה, תוהים כיצד ניתן לסייע לילד להפסיק להרטיב. חשוב מאוד לדעת שכיום ניתן למצוא מגוון טיפולים עבור הרטבת לילה, אך לא מעט מהטיפולים הללו אינם מספיק יעילים. על כן, רצוי לבחור בטיפול מקצועי ואיכותי של ד"ר קובי שגיא וד"ר טל שגיא.

מדוע הילד מרטיב?

לא מעט הורים שילדם מרטיב תוהים מדוע בעצם הילד מרטיב? ובכן, על אף שאותם הורים לוקחים את העניין לכיוון הבריאותי- רפואי או לכיוון הרגשי- פסיכולוגי, רצוי מאוד שאותם הורים יבינו כי לרוב הרטבת לילה איננה נובעת מסיבות פסיכולוגיות או רגשיות. על כן, חשוב מאוד לשלול את הבעיות הרפואיות והרגשיות. במידה ושללתם את הבעיות הללו, רצוי מאוד שתדעו שיתכן מאוד שילדכם כמו מרבית הילדים סובל מהרטבת לילה בשל שנת לילה עמוקה שמשבשת לו את היכולת לשלוט על רפלקסים הנוגעים לכיווץ או הרפיה של שלפוחית השתן שלו. במרפאת ההרטבה של ד"ר טל שגיא וד"ר קובי שגיא, תוכלו לקבל את המידע הרלוונטי והפתרון המתאים ביותר להרטבת הלילה של ילדכם.

הפתרון של ד"ר שגיא

הפתרון של ד"ר קובי שגיא הוא מכשור מיוחד שאיננו מחובר לילד אלא למיטתו. מטרתו של המכשור המיוחד הוא לבנות פרופיל הרטבה לילד וכן, לסייע לילד להתעורר בזמן הנכון בכדי לגשת לשירותים או לחילופין, לשלוט על שלפוחית השתן שלו ולכווץ אותה כאשר היא מלאה. אין ספק שמדובר בפתרון מהפכני שיכול לסייע לכל ילד להתגבר על הרטבת הלילה שלו.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם WalkingPad K12 מסלול ריצה מומלץ?
אנשים רבים בוחרים את הריצה כסוג הספורט המועדף והחביב עליהם. הם חשים שזה הספורט אשר בו הם מסוגלים...
קרא עוד »
אפר 19, 2021
פענוח שיטות טיפול בקמטים: התאמת פתרונות יופי לכל
קמטים, אותם קווים עדינים שמתחקים אחר מסע חיינו על העור שלנו, היו נושא של קסם, השראה, ועבור חלקם, דאגה....
קרא עוד »
אוק 23, 2023
חמאת שיאה – כל האמת מאחורי המוצר הנמכר ביותר
אחד המוצרים הפופולאריים והנמכרים ביותר כיום הוא חמאת שיאה. המוצר הינו שמן מוצק שמפיקים אותו מליבת...
קרא עוד »
נוב 04, 2019