חורים באוזן לתינוקות – איזה עגילים צריך להשתמש

חורים באוזן לתינוקות

חורים באוזן לתינוקות

כאשר אנחנו הולכים לנקב את האוזניים שלנו בשביל לענוד עגילים, הרי שתחילה, לפחות בשבועות הראשונים, אנחנו יכולים להשתמש רק בסוג מסוים של עגיל, עגיל צמוד, אותו עגיל בו משתמשים לצורך הניקוב. לאחר מכן בשלב בו החור כבר מספיק יציב ולא יכול להיסגר, אנחנו יכולים להשתמש בעגילים אחרים, בין אם זה עגילים תלויים, חישוקים וכדומה.

אצל תינוקות זה מעט שונה. אם אנחנו מחליטים לנקב אוזניים של תינוקות, עלינו לקחת בחשבון לא רק את העניין של החור באוזן, אלא גם היבטים נוספים שיכולים להשפיע עליהן. למשל, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שאם אנחנו נענוד להן עגילים אחרים, הן יכולות לגרום לעצמן נזק מבלי שאנחנו נשים לב. לכן חשוב להקפיד על כך שאנחנו עונדים להן מהרגע בו החור מנוקב באוזן שלהן ובמשך מספר חודשים ואפילו שנים עד שהן גדלות, אך ורק עגילים לאוזן שהם צמודים, שטוחים, קטנים עם סוגר איכותי שהן לא יכולות לשחק איתו ולא יכולות לפתוח ולהוציא אותו.

הרי אם אנחנו נספק להן, למשל, עגיל תלוי, הן עלולות למשוך אותו (או תינוקות אחרים עלולים למשוך להן) מה שעלול לגרום לפגיעה משמעותית באוזן ואפילו לקריעה שלה. כמו כן, אם אנחנו נספק להן עגיל עם סוגר קל ופשוט, כזה שניתן לפתוח בקלות, אזי שהן עלולות לשחק איתו, לפתוח אותו ובטעות להכניס אותו לפה ולבלוע. הבעיה כאן עלולה להיות מאוד משמעותית וקשה.

לכן חשוב, שאנחנו נשים לב מה בדיוק עונדים להן מהרגע בו מנקבים חור באוזן שלהן וכן חשוב שאנחנו נקפיד שלא לתת להן עגילים שאינם מתאימים להן.

צריך להדגיש, אם אנחנו בוחרים לנקב חור באוזניים של תינוקת, עלינו לעשות זאת אך ורק אצל איש מקצוע, רופא או גורם אחר שיש לו את היכולות, הידע והכלים המתאימים בשביל לנקב אוזניים בצורה נכונה ובטוחה, מן הסתם, יש לו גם עגילים שמתאימים עבור תינוקות. אנחנו לא נרצה לספק להן עגילים שאינם מתאימים להן ועלולים לסכן אותן בצורה כזו או אחרת.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
זכאות לקנאביס רפואי
בשנים האחרון החלו במשרד הבריאות להכיר בצרכי מטופלים שונים, שלא מגיבים בצורה מספקת לטיפול תרופתי או...
קרא עוד »
אפר 25, 2022
הקשר בין עבודה מול מחשב לבעיות ראייה וכאבי ראש – מה הפתרונות?
רבים מאיתנו מעבירים שעות רבות ביום מול המחשב, בזמן העבודה וגם בבית ובחופשות. אנו נחשפים לקרינה מתמדת...
קרא עוד »
דצמ 30, 2018
עצירת הריון באופן פרטי- הכל על התהליך
בישראל, ניתן לבצע הפעלה בהתאם לחוק שנקרא חוק הפסקת הריון. החוק מאפשר לכל אישה את הזכות לביצוע הפלה...
קרא עוד »
יונ 24, 2021