5 טיפים שאתם צריכים להכיר כשאתם מכינים תחליפי חלב לתינוקות בלילה

אין דבר יותר קשה להורה מאשר להעיר בטעות את התינוק שלו באמצע הלילה, רק כי רצה להכין לו את הבקבוק. ידוע שתינוקות אוכלים כל כמה שעות ולכן צריך לדעת כיצד להתכונן לתהליך ההאכלה כאשר הדבר הכי חשוב הוא לשמור על השקט.

 

אתם צריכים אותם ולנו יש אותם, 5 טיפים שאתם חייבים להכיר כשאתם מכינים את תחליף החלב של התינוק שלכם באמצע הלילה

 

הכינו מראש

זה אולי נשמע כמו הדבר הבנאלי ביותר, אך בין האכלה להאכלה, בין מקלחת לסידור הבית ובין כל הבכיות, אולי לא תזכרו להכין מראש את תחליף החלב, אפשר גם להעזר במשאבת חלב איכותית. אתם צריכים להכין מראש את כמות התחליף אותו אתם שמים בכל פעם בבקבוק.

 

הרגל ראשוני

הרגילו את תינוקכם לשתות את תחליף החלב שלו בטמפרטורת החדר. כך, לא תצטרכו לחמם בכל פעם את האוכל כדי שיהיה מוכן. כך גם באמצע הלילה לא תמצאו את עצמכם מחכים שהמים יתחממו לטמפרטורה המדויקת אותה התינוק שלכם צריך בשביל לאכול.

 

צרו עמדה קבועה

כמו שהמטבח שלכם מסודר כך שאתם יודעים בדיוק איפה כל דבר נמצא, כך גם עמדת ההאכלה של התינוק שלכם צריכה אזור קבוע מראש. כך, גם באמצע הלילה, אתם יכולים פשוט ללכת באופן אוטומטי לפינה הקבועה ולהכין את האוכל בנוחות מבלי להתחיל להסתבך היכן כל דבר נמצא.

 

נסו להישאר באותו קו

אם התחלתם להאכיל את התינוק שלכם בסדרת בקבוקים מסוימת, השתדלו להישאר עם אותה הסדרה עד לגמילה מוחלטת מבקבוקים. כך המידות נשארות זהות לחלוטין ואין כל שינוי בדפוסי ההאכלה הרגילים שלכם.

 

חלקו מטלות

אמנם מדובר בהאכלה בלילה אך האכלה סדירה ונכונה בלילה קורית אם קיימת תקשורת נכונה בין בני הזוג והם עובדים יחד בכדי לגרום לכל המערך הזה לעבוד. חלוקת מטלות והבנת הצרכים אחד של השני היא חיונית בעבור תקשורת נכונה.

 

מוזמנים להכנס לאתר שלנו ולרכוש ציוד תינוקות איכותי.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
באילו מקרים מקבלים טיפול בגלי הלם?
הרפואה כיום היא כל כך מתקדמת עד אשר היא מצאה דרכים מדהימות לפתור שלל בעיות בריאותיות. מה היה מעלה על...
קרא עוד »
דצמ 30, 2018
אבחון פסיכולוגי
אבחון פסיכולוגי הינו תהליך הכולל מספר מבחנים שונים, שמטרתם להעריך את התפקוד האינטלקטואלי, הרגשי...
קרא עוד »
ינו 28, 2020
אבי העורקים
אחד האיברים החשובים בגוף האנושי ובגופם של יונקים הוא אבי העורקים. מדובר בעורק ראשי שיוצא מתוך הלב אל...
קרא עוד »
אפר 12, 2021