5 טיפים כיצד לעזור לבני הגיל השלישי

בני הגיל השלישי מתמודדים עם קשיים לא מעטים בחיים שלהם. הם חווים מעבר דרמטי בין חיים של עשייה וערך אישי גבוהים, לחיים של מוגבלות וחוסר יכולת. יש קשישים שמגיעים לשלב הזה מוכנים והם מצליחים לספוג את זה בצורה סבירה. אחרים חווים תבוסה של ממש, והם מרגישים תחושה של כישלון וערך עצמי ירוד מאוד. בכל מקרה חשוב מאוד לעקוב אחרי הקשיש ולעזור לו לצלוח את השלב הזה בקלות רבה ככל האפשר. וללוות אותו עם הרבה אהבה וחום בשלבים הללו. כמו כן חשוב למצוא דרכים לעזור לבני הגיל השלישי, ולהקל מעליהם את הקשיים שהם מתמודדים מולם.

 

טיפים שיעזרו לכם לעזור להם

  1. היו שם בשבילם. חשוב להאזין להם ולהבין מה הם חשים ומהי ההרגשה שלהם. כאשר מבינים אותם הם כבר חשים טוב יותר. כמו כל אדם אחר.
  2. זכרו כי ההורים שלכם שתמיד תמכו בכם צריכים לקבל מכם כבוד. תמיד תישארו הילדים שצריכים לכבד ולהוקיר. להתייעץ ולקבל את דעתם במלוא הכבוד. הכבוד נותן להם חיות. בשום פנים אסור לזלזל בהורה מבוגר או מוגבל ככל שיהיה.
  3. יש כיום אביזרים שונים וציוד שיכול להביא תועלת עצומה. חשוב להבין את הקושי שהמבוגר חווה כדי לדעת להציע לו את המענה המתאים. במידה והוא מוגבל יש למצוא דרך לאפשר לו יציאה מהבית וכושר התניידות באופן מקסימלי לפי מצבו הנתון.
  4. בעיות שליטה בסוגרים הם בעיות אופייניות לבני הגיל השלישי. חלק מהשינויים שמתרחשים בגוף פוגעים ביכולת לשלוט על סוגרים. מה שמביא לצורך למצוא פתרונות. הבשורה הטובה היא שיש כיום פתרונות יעילים מאוד שמאפשרים לכל אחד לשמור על ניקיון גופו ועל רמת היגיינה גבוהה בעזרת מוצרי ספיגה וחיתולים למבוגרים.

 

מוזמנים לפנות לחברת Pharmashops המתמחה במוצרים לגיל השלישי.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 טיפים שאתם צריכים להכיר כשאתם מכינים תחליפי חלב לתינוקות בלילה
אין דבר יותר קשה להורה מאשר להעיר בטעות את התינוק שלו באמצע הלילה, רק כי רצה להכין לו את הבקבוק. ידוע...
קרא עוד »
אוק 01, 2020
במה אדע כי אירשנה? ירושת הארץ בחכמת הקבלה
שאלת אברהם אבינו על ירושת הארץ כאשר הקב''ה הבטיח לאברהם אבינו, שזרעו ירש את הארץ אברהם שאל: "במה אדע...
קרא עוד »
ספט 29, 2022
לפני אחרי טיפולי שיניים – שדרוג לביטחון העצמי
רוצים לשפר את הביטחון העצמי שלכם בצורה יוצאת דופן ולהרגיש אנשים חדשים? דעו לכם כי אם תבחנו לפני אחרי...
קרא עוד »
פבר 18, 2021