4 המלצות לצעצועי התפתחות לפעוטות

כל פעוט צריך להכיר את העולם וללמוד עליו. להתנסות בהרכבות, השחלות ועוד על מנת לפתח מיומנויות ולרכוש יכולות. קבלו המלצות ל- 4  צעצועי התפתחות לפעוטות שלכם. הצעצועים שיהפכו להיות חלק מהחיים של הילד שלכם, צעצועים שיעוררו את הסקרנות הטבעית שלו ויגרמו לו להיות אקטיבי ומתקדם.

המלצות לצעצועי התפתחות

  1. השחלת צורות – פעולת ההשחלה נחשבת לאחת הנחוצות לכל פעוט בתהליך ההתפתחות שלו. ניתן למצוא צעצועי עץ ברמות קושי שונות בהתאם להתפתחות. השחלות שדורשות מיון לפי צורות וגודל, השחלות שמצריכות מאמץ פיסי ומעט לחץ ועוד. הצעצוע הקלאסי הינו תיבה שבה מחוררים חורים בצורות שונות. התפקיד של הפעוט הוא להשחיל אובייקטים בצורות מתאימות לחור כדי שהם אכן ישתלשלו פנימה.
  2. הכה בפטיש – פעוט לומד להפעיל לחץ ולהכות בידיו. משחק הכה בפטיש כולל בסיס שבו חורים עגולים. הפעוט צריך להניח כדורים מעל לחורים ולהכות בפטיש כדי ללחוץ אותם פנימה. משחק זה מכיר לילד את ההתנהגות של הכדורים, את הכוח של הכהה בפטיש ועוד.
  3. מגדל טבעות / כוסות – כל מגדל מכיל כמה חלקים בגדלים שונים. הפעוט צריך לבנות מגדל מהכוסות תוך שהוא מניח אותן אחת על גבי השנייה. ובמגדל טבעות הוא צריך להשחיל את הטבעות על גבי בסיס המגדל. יש מגדלים ברמות שונות; כאלו שמחייבים בחירה מדויקת של חלק כדי שהוא יושחל כראוי, מגדלים שדורשים רק יכולת השחלה ועוד.
  4. צעצוע אלקטרוני – כבר בגיל הרך נחשוף את הילד לאלקטרוניקה. כך הוא לומד ללחוץ ולקלוט בתגובה את הצליל או את הפעולה שנוצרת. ניתן למצוא שלל צעצועים שדורשים מהילד פעולות של מוטוריקה עדינה תוך שהוא לומד על פעולות ועל תוצאות שנגרמות מהן.
כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול טבעי לנחירות בלילה -הכירו שיטה טבעית 
מי שרוצה לטפל בנחירות - יכול לבצע כל מיני פעולות שיעזרו להתמודד עם הנושא. זאת יכולה להיות פעולה כמו...
קרא עוד »
מאי 26, 2022
כל המידע על מניעת אבנים בכליות
אבנים בכליות היא אחת התופעות המאוד לא נעימות שרבים באוכלוסייה סובלים ממנה.  העניין הוא שלא תמיד...
קרא עוד »
אפר 29, 2021
פירות קפואים – הדרך הקלה לשמור על הבריאות
רוצים לפתוח כל בוקר עם שייק בריאות? קנו לכם פירות קפואים ותוכלו להכניס אותם לבלנד בקלות וללא עבודה...
קרא עוד »
אוג 18, 2021