השתלות שיער

השתלות שיער

השתלות שיער

במאמר זה נספק לכם מידע ראשוני בהחלט על השתלות שיער. אם אתם עושים את צעדיכם הראשונים בהתעניינות בתחום, זהו המקום בו תוכלו לעשות לעצמכם סדר בראש ולדעת לאן להתכוונן לקראת התהליך: אצל מי לעשות, דרך מי להסדיר זאת, ומה צפוי לכם לפני הטיפול, במהלכו ולאחריו. אנו ממליצים להסדיר השתלות שיער רק בטורקיה, שכן התוצאות מדברות בעד עצמן והמחירים טובים מבכל מקום אחר בעולם.

הכל מתחיל מיועץ השתלות ישראלי שהוא נציג המרפאה המקומי

כאשר אתם מתחילים את המסע אל עבר השתלות שיער, הוא האיש הראשון שתפגשו. במהלך השיחה עמו, תידרשו לצלם את הראש שלכם ממספר זוויות על מנת שהשיער ייראה והמחסור בו יאובחן על ידי צוותי המרפאה. התמונות יישלחו על ידי היועץ לצוות מרפאת השתלות שיער אשר יחזור אליו עם חוות דעת לגבי סוג ההשתלה. יכולות להתקבל 2 חוות דעת:

FUE – השתלת שיער אחד אחד באמצעות מקדד מכני. היא מומלצת בדרך כלל לאנשים עם מחסור כמעט טוטלי, בו יש זוג מפרצים וקרחת אחורית.

DHI – השתלת שיער ישירה על ידי מכשיר אלקטרוני שגם פותח ערוצים בקרחות וגם מטמיע את הזקיקים בד בבד. טיפול זה מוצע לאנשים עם שיער כמעט שלם, עם בעיות הקרחה קלות באזור המצח. דווקא טיפול זה נחשב ליקר מבין השניים. ההפרש ממנו ל- FUE, כ- 200 אירו.

הכנות לפני השתלת שיער, מהטיסה מישראל ועד להתנהלות בטורקיה

בישראל אנו מאד ממליצים שתישנו טוב לפני הטיסה, כי לא יהיה לכם זמן אחר. יום הנחיתה הוא יום הטיפול! כאשר אתם תנחתו, יסיעו אתכם למרפאת השתלות שיער ושם תעברו בדיקת דם לווידוא התאמה להשתלה. במידה ונמצאתם מתאימים, הדם יישמר בקירור לצורך הזרקתו בסיום ההשתלה כטיפול פלסמה לחיזוקהּ. טיפול זה נקרא PRP והוא יידרש עוד 3 פעמים לפחות כאשר תשובו לישראל, על בסיס אחת לחודשיים. ניתן להסדירו במרפאה שמומלצת על ידי מרפאת ההשתלות או בסניפי קופות החולים בהן אתם חברים. ארוחת בוקר תוגש למי שבחר לעבור את ההשתלה עם זריקות הרדמה מורגשות. מי שלא מעוניין להרגיש אותן, אלא לטשטש באמצעות סדציה יצטרך לצום כבר בשלב זה, ויוכל לאכול לראשונה רק אחרי גמר ההשתלה.

התנהלות לאחר גמר ביצוע ההשתלה

ייוותרו לכם עוד יומיים להישאר בטורקיה, 2 לילות, במהלכן צוות המרפאה יתחזק לכם את ההשתלה באמצעות שטיפות וילמד אתכם על סל התרופות שתקבלו, ושאותן יהיה עליכם ליטול באופן קבוע על פי יומן שיתלווה אליהן. אנו ממליצים שלא להיחשף לשמש באותם יומיים ולהימנע מפעילות מאומצת. אנו ממליצים להימנע ממאכלים שיש בהם ריכוז גבוה של מלחים ולהתרכז בשלוש ארוחות ביום, בוקר צהריים וערב (במקום להתנהל עם שגרה של חטיפים ועישון. האחרון, אגב, אסור למשך מספר ימים לאחר ההשתלה). אנו יותר מממליצים לרכוש ויטמינים בתשלום נוסף לזירוז התוצאתי של השתלות שיער, וכן לשלוח את כל התרופות שלכם במזוודה לבטן המטוס בשדה התעופה ולא לנסות להעלות אליכם. הביטחון בשדה התעופה צפוי להחרים זאת ולמנוע את הגעת התכשירים לישראל אם תעשו אחרת.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לידה שקטה: התמודדות עם אובדן הריון
אם אתם מחפשים מידע אודות לידה שקטה, אתם בוודאי מחפשים את המושג ברגעים בהם אתם, או מישהו קרוב אליכם:...
קרא עוד »
יול 18, 2019
אולטרסאונד ביתי
אולטרסאונד הוא כלי אבחון רפואי, המשתמש בגלי קול כדי ליצור תמונות של פנים הגוף. הוא משמש לאבחון...
קרא עוד »
דצמ 13, 2022
קורס עזרה ראשונה און ליין
בעידן הדיגיטלי של היום, כמעט כל דבר הפך להיות נגיש וזמין עבור כולנו – בכל מקום ובכל זמן שנוח לנו באופן...
קרא עוד »
יול 13, 2020