הסרת קעקועים בלייזר – בחירה טבעית לגוף חלק

הסרת קעקועים בלייזר

ההחלטה – להסיר את הקעקוע מהגוף

כמה נפלא, הגעתם למסקנה שאתם רוצים גוף חלק מקעקועים, אבל מה לעשות שאת גופכם מעטרים שניים שלושה קעקועים חמודים – מזכרת מתקופת הצבא, התיכון, הטיול הגדול או כחלק מהתבגרותכם? אם אתם רוצים להיפטר מקעקוע אחד או יותר יש לכם דרך אחת לעשות זאת והיא הסרת קעקועים באמצעות רופא שעובד עם לייזר. אצלנו ב"טופ לייזר" תיהנו משירות איכותי ומקצועי של הסרת קעקועים בלייזר, כך שאתם יכולים לסמוך בעיניים עצומות על המטפלים במכון שיובילו אתכם בטווח של 15-3 טיפולים לתוצאה המתאימה של הסרת קעקועים לצמיתות, וזאת בלי להותיר כתמים, סימנים, צלקות או כאבים מיותרים.

 

האם הסרת קעקועים בלייזר כואבת?

ובכן, בדיוק כמו שמסירים שיער גוף בלייזר, כך מסירים קעקועים בלייזר. יש תחושת עקצוץ קלה, לא משהו שאי אפשר להתמודד איתו, אבל אם אתם רוצים להסיר כאב לחלוטין, תוכלו לשים משחה מאלחשת וללכת לישון עד לרגע שתהיו דקה אחרי הטיפול.

 

טכנולוגיה מתקדמת

מכשיר טכנולוגי מתקדם של לייזר יאפשר לכם תוצאות מדויקות ולא משנה מה גודל הקעקוע שלכם או מה הצבע שלו. הסרה של קעקוע בלייזר מאפשרת עבודת מדויקת ואסתטית גם באזורים רגישים בגוף, כל צבע קעקוע זקוק לאורך גל אחר, אך כל אורכי הגלים יבצעו את תפקידם על הצד הטוב ביותר עד להסרת הקעקוע מהגוף.

 

פגישת ייעוץ וטיפול מאלחש

בשלב הראשון תגיעו לפגישת ייעוץ ועל הדרך יוסרו כל החששות שלכם כי אתם תבינו בעצמכם שתהליך הסרת קעקועים בלייזר הוא תהליך ידידותי אם מבצעים אותו כהלכה. בשלב השני תמרחו משחה מאלחשת באזור הקעקוע ותידרשו להמתין כארבעים דקות עד שעה. אחר כך תוכלו להיכנס למטפל בלייזר, רופא מומחה ששם לעצמו מטרה לנקות את גופכם מן הקעקוע שעבר זמנו.

 

משך הטיפול – ללא הגבלת זמן

תצטרכו במהלך הפגישה להתאים את סוג הטיפול בהתאם לגודל הקעקוע, לצבעו, למורכבות שלו על גופכם. קחו בחשבון שמספר הטיפולים משתנה מאחד לשני, ולכן אי אפשר לומר בוודאות כמה זמן יימשך הטיפול, אך בהחלט אפשר להבטיח כי תקבלו שירותי טיפולים ללא הגבלה ועד לשלב הסרת הקעקוע מהגוף.

 

למה לבחור ב"טופ לייזר ולא במכון אחר?

ובכן, אנחנו בעד מקצועיות ואיכות ולא מתעסקים במכונים אחרים, אלא במכון שלנו משום שאנחנו יודעים מה השירות המוצע, עד כמה אנשי הצוות מקצועיים ורופאים בהכשרתם, כמה חשוב לבחור שירות אדיב ורגיש של אנשים מביני עניין שינהגו בכם ברכות ויאפשרו לכם לעבור את התהליך בביטחון וללא כל חשש. זה בהחלט טבעי לחשוש לפני צעד פולשני של לייזר, אבל זו הבחירה היחידה והיא הבחירה האולטימטיבית משום שהיא מאפשרת לכם באמצעות מכון "טופ לייזר" טיפול מסור, עדין ורגיש, טיפול שיאפשר לכם גוף חלק במינימום זמן.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול בחרדה חברתית
מטבעם, בני האדם הינם יצורים חברתיים הזקוקים לתחושת שייכות המעצימה ומעניקה לנו ביטחון. דמיינו אדם ללא...
קרא עוד »
דצמ 03, 2019
החליפו כוס קפה אחת בכוס תה ביום
תה הוא משקה פופולרי מאוד בכל רחבי העולם. ישנם סוגים רבים של תה כמו תה ירוק ותה שחור. לכולם טעם וארומה...
קרא עוד »
אוק 12, 2022
קורונה ודתיים
נגיף הקורונה הגיע לארץ וחולל בה שמות. למרות כל הניסיונות והבידודים הנגיף הצליח להתפשט וגם לגבות...
קרא עוד »
מאי 18, 2020