איך לטפל בסרטן בעזרת עירוי ויטמינים

בדרך כלל, כפי שאנחנו יודעים, טיפולי סרטן מתבססים על שימוש בתרופות, כימותרפיה, הקרנות ואמצעים רפואיים אחרים. אך במשך השנים יש רצון למצוא צורות חדשות לטיפול במחלה, זאת על מנת שיהיה שניתן לספק טיפולים הרבה יותר נוחים, בריאים ואיכותיים עבור החולים השונים.

אחת הדוגמא לכך הוא שימוש בחומרים טבעיים שיכולים לעזור, בין אם זה בשביל להחלים מהמחלה ובין אם זה כגורם עזר. זאת מאחר וניתן להשתמש בתרופות טבעיות בשביל שיהיה ניתן לספק לגוף יכולות וכלים להתגבר על המחלה. למשל, באמצעות חיזוק המערכת החיסונית.

אחת הדוגמאות הטובות לכך היא עירוי ויטמינים. הרעיון הוא לייצר קוקטייל של ויטמינים מסוגים שונים וכך ניתן לחזק את המערכת ואת הגוף בכלל. הרי במהלך הטיפול הגוף נחלש ומתקשה להתמודד עם החומרים שהוא נדרש לספוג. לכן צריך לספק לו כלים ואמצעים שיעזרו לו להתמודד טוב יותר עם המחלה. עירוי ויטמינים כמו לדוגמה: עירוי ויטמין סי זה אחד הכלים שיכולים לעזור בהקשר זה.

איך עושים את זה נכון?

צריך לומר, בשביל להשתמש באופציה של עירוי ויטמינים צריך לעבור תהליך אבחון מדויק, צריך כמובן לדעת מי יכול לקבל את הטיפול וכן מי יכול להעביר אותו ורק אז אפשר יהיה לקבל את הטיפול הנדרש.

לא מדובר כמובן בכל הויטמינים אלא בחלק מהם, על פי הצורך בהתאם למה שהגוף צריך ובהתאם למה שהגוף יכול לספוג. אחרי שעושים את כל הבדיקות המקיפות אז ניתן להחליט באיזה מינון ניתן להשתמש וכל כמה זמן לספק אותו.

לפני סיום נדגיש, עירוי לא בהכרח יעזור למנוע היווצרות של המחלה בעתיד. עם זאת, הוא כן יכול לחזק את הגוף ולעזור לו להתמודד טוב יותר עם המחלה כעת.

>למידע נוסף כנסו לאתר של המרכז הרפואי NEW HOPE

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
PRP לשיער – למה זה כל כך אפקטיבי?
סובלים מנשירת שיער חמורה ומחפשים אחר טיפול שיוכל לעזור? PRP לשיער זוהי אופציה לא רעה בכלל. מדובר על...
קרא עוד »
יונ 27, 2021
כך תבחרו מאמן כושר שיתאים לכם
היום ניתן למצוא בשוק לא מעט מאמני כושר שונים, אשר שמחים להציע את שירותיהם לכל מי שמעוניין בכך. אך חשוב...
קרא עוד »
דצמ 10, 2019
sdfds
[contact-form-7 id="261" title="טופס יצירת קשר...
קרא עוד »
מרץ 08, 2019